Sfârşitul turneului de lupte

După ce Tobiasz l-a învins pe Joe, Titus şi Luca urmau să lupte. Lupul lui Titus fiind rănit, Titus urma să aibă prima luptă în acest turneu fără el. Cei doi au intrat în arenă, iar Denis a dat startul luptei. Prima mişcare era din partea lui Luca, mişcarea „alunecarea de teren” (în care: în loc să alergi, aluneci pe pământ cu viteză mare), care era o mişcare pe care numai el o putea face. Venind cu viteză spre Titus, el a scos sabia şi a spus:

Titus: – Lupta asta nu poate dura prea mult!

Şi a făcut mişcarea lui specială cu sabia, iar când cei doi şi-au ciocnit mişcările, Luca a picat la pământ, iar Titus a rămas în picioare.

Erik: – Titus este câştigătorul!

Eduard: – După multe lupte, am ajuns la ultima bătălie din acest turneu! În ultima luptă intră Titus contra lui Tobiasz!

Titus şi Tobiasz au intrat şi s-au dus în mijlocul arenei, iar după ce au dat mâna, Titus a spus:

Titus: – După atâtea lupte, toată lumea este epuizată, iar noi nu ne permitem să facem o prostie aşa încât să nu avem nici un luptător contra lui Al Şaptelea!

Toată lumea s-a speriat când au auzit de Al Şaptelea şi au început să discute.

Titus: – Ştiu că v-aţi speriat, dar acesta este adevărul! Un rege nu poate să vă ascundă nimic şi trebuie să spună tot ce se întâmplă poporului! Al Şaptelea se întoarce şi are noi puteri, iar noi nu ştim nimic despre noul său demon!

Un om din public s-a ridicat şi l-a întrebat:

–        Un nou Demon?!

Titus: – Da! Al Şaptelea are un nou demon şi face parte din demonul Ying! Eu şi consiliul ştim toate persoanele care au celelalte părţi din demonul Ying şi vrem să îi ajutăm să poată controla demonii la putere maximă! Şi ca să nu luptăm eu şi cu Tobiasz am decis să anulăm turneul de lupte cu demoni şi să fim eu şi cu Tobiasz regii satului!

Toată lumea s-a ridicat în picioare şi au început să aplaude, iar consiliul s-a adunat şi au plecat să discute în partea ¤. Când au ajuns, Sapian a spus:

Sapian: – Nu cred că este o idee bună că Titus le-a spus tuturor că Al Şaptelea se va întoarce!

Josh: – Exact! Asta dovedeşte că Titus a picat testul pe care i l-am dat noi!

Eduard: – L-a picat? Mie mi se pare că a făcut un bine… Acum Al Şaptelea se va întoarce, dar va fi aşteptat.

Erik: – Eduard are dreptate, ultima oară nimeni nu se aştepta la întoarcerea lui Al Şaptelea şi ne-a luat prin surprindere!

Sapian: – Da, dar cu ce ne ajută nişte oameni normali contra unui demon?! Dacă le spunea luptătorilor mai înţelegeam, ei pot să ne ajute, dar oamenii normali, nu!

Eduard: – Titus poate face tot ce vrea, el este în continuare rege, dar acum mai este şi Tobiasz ca să îl ajute…

Erik: – Eu îi cunosc pe amândoi, au mai avut certuri, dar acum sunt doi oameni maturi şi pot avea grijă de un sat!

În acest timp Titus a mers să se întâlnească cu tatăl său, ca să îl informeze.

Titus: – Mulţumesc pentru idee!

War D: – Cu plăcere fiule, dar Al Şaptelea, dă vreun semn de viată?

Titus: – S-ar putea să fi ales alt sat care să îl conducă şi să fi plecat departe.

War D: – Nu merge atât de uşor… El aici a fost umilit de un copil şi pentru asta va vrea să cucerească Peace Village.

Titus: – Şi tu nu vrei să te întorci?

War D: – Crede-mă aş vrea, dar…

Titus: – Nici un „dar” Dacă ai vrea să te întorci, te-ai întoarce chiar acum cu mine!

War D: – Crezi că nu vreau să îmi văd fiica?! Nu am văzut-o de când era mică, decât de la distanţă, iar tu spuni că eu nu vreau asta?!

Titus: – Tată, dacă nu te întorci în familia noastră până mâine dimineaţă, voi spune eu că încă mai trăieşti şi voi pune consiliul să te alunge cât mai departe de aici!

După ce Titus a spus asta, a plecat furios, iar tatăl său a rămas îngândurat. Dintr-odată, din spate a apărut Al Şaptelea în forma noului său demon. Când War D. l-a văzut l-a întrebat:

War D: – Cum m-ai găsit?!

Al Şaptelea: – Stai liniştit… Nu am venit să te rănesc, ba din potrivă, am venit să vorbim, ştiam eu că nu ai cum să mori atât de uşor, ca şi fiul tău… Dar eu m-am gândit când m-am lăsat învins că te vei întoarce să vorbeşti cu fiul tău, iar eu voi da de tine…

War D: – Şi ce vrei? Să te aplaud că ai avut un plan atât de bun ca să mă vezi?!

Al Şaptelea: – Vezi tu, eu am avut mult timp de gândire când am fost captiv în fiul tău, iar ideea care mi-a venit a fost să nu te distrug pe tine, ci să îţi fac familia să sufere crunt pentru că m-aţi împiedicat să conduc satul de atâtea ori…

War D: – Dacă îl sau o atingi pe unul din copii mei…

Al Şaptelea: – Nu o să îi ating, o să îi fac să se atingă ei, voi avea grijă ca ei să sufere, iar tu să te uiţi şi să nu ai ce să faci… Apropo, dacă vrei să ştii, eu m-am întors doar ca să mă răzbun pe tine şi familia ta! Ha, ha ,ha, ha!…

Când Al Şaptelea a terminat de spus, a dispărut ca şi cum ar fi fost o unbră. Acum War D. trebuie să revină printre cei vi ca să-şi apere familia de Al Şaptelea. În acest timp Titus vorbea cu Tobiasz şi îi povestea ce s-a întâmplat, chiar dacă ei nu au fost cei mai buni prieteni tot timpul.

Tobiasz: – Şi dacă nu se va întoarce îl vei alunga din sat?

Titus: – Da…

Tobiasz: – Eşti sigur?

Titus: – Dacă chiar îi pasă de mine şi de Sasha se va întoarce.

Tobiasz: – Deci ăsta este un fel de test.

Iar din spatele lor a venit Cosmina, s-a aşezat, iar Tobiasz a spus:

Tobiasz: – Vă las să discutaţi între patru ochi.

Titus: – Mersi! Noapte bună!

Cosmina: – Titus, ştiu că ţii la mine forte mult, iar eu ca proasta mă gândeam doar la Tobiasz şi lui nu-i păsa de mine.

Titus: – Da şi ce vrei să spui cu asta?

Cosmina: – M-am gândit şi aş vrea să te întreb dacă vrei să fi prietenul meu?

Titus: – Da.

După ce cei doi au s-au pus de acord şi sunt un cuplu, War D a apărut şi a spus:

War D: – Am venit…

Sfârşitul capitolului 5, sezonul 2.

Leave a comment